Sayfalar

21 Şubat 2012 Salı

Sonunda bitirebildim:))

Herkese merhaba..Keyifli bir gün geçiriyorsunuzdur umarım..Bir haftadır polar şallarla haşır neşirim..Daha önce   Burada paylaştığım polar çiçek ve kumaşlarından ,İzmir'e Latife hanıma polar şallar yapıcağımdan bahsetmiştim. Latife hanım aynı renkten 2'şer tane sipariş vermişti..Çiçekleri  kesmesi,gül formatına getirmesi,yaprakları kemesi,polar kumaşı incilerle dikmesi ve en sonunda güller ve yaprakların polara monte edilmesiyle bu şallar ortaya çıktı.Beğenmeniz dileğiyle:)

Daha önce yine sipariş üzerine yaptığım kırmızı şalımı paylaşmıştım..Bu yenisi:)

Bu şalda renk kırmızı gibi gözüksede aslında Bordo :)

Krem rengi poların üzerine iki farklı renk tonu kullandım.. İlkinde ,kırmızı,krem,siyah güller..


İkincisinde krem,kahverengi,taba güller kullandım..
Taba rengi şalımda da iki farklı renk tonu kullandım..İlkinde krem,taba,turuncu güller...


İkincisinde taba,krem, kahverengi güller kullandım...

Kahverengi şalımız:)

Son olarakta paketlenmiş halleri:)


Bol şallı bir post oldu:))Şallar şimdi İzmir yolunda..Herşey gönlünüzce olsun sevgiler:))

8 yorum:

  1. beğenilmiycek gibi değil çok şık olmuşlar ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim sevgili Hobi mutfağım:)

    YanıtlaSil
  3. Canım ne kadr güzl olmuş bunlar çok şık ama epey uğraşmışsındır ellerine sağlık :) Tatlım bişey söliycem yayın yaprken resmleri daha büyük koyarsan yaptığın güzellikleri daha ayrıntılı olarak görürüz =)

    YanıtlaSil
  4. süper,bayıldım.Elinize sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Sevgili İlayda ve Nestug çok teşekkür ederim..İlayda'cım bazen resimleri koyarken aklıma geliyor,büyük koyuyroum,bazende aklımdan çıkıyor..Hatırlattığın için çok teşekkürler..Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  6. harikalar canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok güzeller, her renkte ayrı güzel olmuş. Ellerine saglık..

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim Aslı..Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)