Sayfalar

24 Mart 2012 Cumartesi

Keçe çerçeveli puset magnet..

Tekrardan iyi geceler..Bu sefer keçe çerçeveli puset magnet,bebek şekeri yaptık..Puset magnet yada bebek şekerini yine bir çok blogta görmek mümkün..Bu şekilde çerçeveli olarakta bebek şekeri yapan yerlerde görmek mümkün..Ama farklı bir malzemeden yapılmışlar..Bende keçeden niye olmasın diye düşündüm ve hemen uyguladım..Bizim çok hoşumuza gitti..Siz nedersiniz? Herkese keyifli,güzel haftasonları:)
Birde tüllü denedik..Bu şeklide bizce güzel oldu..Ya sizce?:)

Emeksensin'de

9 yorum:

  1. Bende beğendim. güzel fikir. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..Bencede güzel fikir..Sevgiler:)

      Sil
  2. çok hoş olmuş gerçekten..ahşaptan görüp düşünmüştüm keçeden nasıl olur die:) eh biz keçe severler keçeyi heryere yakıştırıyo:) emeğinize sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hobihuzur..Görünce zaten hemen keçe olanını düşündüm..Artık öyle hale geldim ki ,gördüğüm her objeyi keçeden olurmu,olursa nasıl olur? diye düşünmeye başlıyorum:)
      Sevgiler...

      Sil
  3. Keçeden olmayacak hiç bir şey yok gibi görünüyor :) çok şeker olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslı'cım...Bencede keçeden olmıyacak bir şey yok bu gidişle:)

      Sil
  4. çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldiniz..İadei ziyarete geliyorum..Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)