Sayfalar

6 Nisan 2012 Cuma

Şeker Yastık

Güzel günler olsun efendim..Bir haftayı daha bitirdik..Yine yoğun bir hafta geçirdim.. Bu yüzden günler su gibi akıp gidiyor hızına yetişemiyorum.Havalarda iyiden iyiye ısındı..Oh çokta güzel oldu...Bu şeker altın takı yastığını sipariş üzerine yaptım.Yanında takım olarak anı defterinide yaptım..Oda bir başka posta artık.)Dün sabah sahibine ulaşmak için yola çıktılar..Dün kursta olduğum için sizinle paylaşamadım..Kısmet bugüneymiş...Tesadüf budurki sevgili Tiryaki Hobi de dün sipariş üzerine yaptığı altın takı yastığını paylaşmış..Onunki de çok güzel olmuş...Sahibinin güle güle kullanması dileğiyle,Tiryaki Hobi'nin eline sağlık:)
Evet ,kedili,kelebekli ,çiçekli şeker yastığımız...Biz ailecek çok şeker bulduk,ya siz? Herkese güzel bir haftasonu dileğiyle sevgiler:)





8 yorum:

  1. harikaa bayıldım süper olmuş ,renkleri üzerindeki figürler çok hoş,emeğinize fikrinize ellerinize sağlık..hayırlı cumalarr..bol kazançlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hobi Huzur'cum...Sanada hayırlı Cumalar,sevgiler:)

      Sil
  2. şeker yastık gerçekten çook şekermiş...
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  3. Şeker yastıkların formlarını çok seviyorum. Gerçekten şeker gibi olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslı'cım..Bende şeker yastıklarını çok severim:)

      Sil
  4. Çok harika olmuş geröekten,ellerinize sağlık.
    Şekeri açıp yiyesi geliyor insanın:))

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim,sevgili Buket..Benimde yaparken canım acayip şeker istedi:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)