Sayfalar

10 Mayıs 2012 Perşembe

Anneler günü yaklaşırken:)

İyi geceler herkese..Yine yoğun bir haftayı bitirmek üzereyiz..Bu hafta anneler günü için hediyelik,birkaç farklı sipariş ve kurstaki işlerimizi toparlamakla geçti.Mayıs ayının 23-25'i arası sergimiz var..Sergide bol bol fotoğraf çekip arkadaşlarımın ve benim neler yaptığımızı paylaşacağım inşallah sizlerle..Keçe nakışı,kalıp keçeden peçetelikler,askılıklar ve daha pek çok süs,el nakışı,ahşap boyama ve kumaş boyama işlerinin yoğun olduğu bir sergi olucak.Tek tek çektiğim fotoğrafları paylaşmak istiyorum...
Bu akşam ise anneler günü için hazırladığım küçük hediyeliklerin bir aşamasını paylaşıcağım..Renkler bizim çok hoşumuza gitti..3.sınıf öğretmeni Zülal hanımla seçtik..Evet bu küçük hediyelerimizi ilköğretim 3. sınıf miniklerimizin annelerine vermeleri için hazırlıyoruz...Bitmiş halleriyle görüşmek üzere,sevgiler:)


12 yorum:

  1. Merhaba sergi resimlerini ve keçelerin bitmiş hallerini çok merak ettim heyecanla bekleyeceğim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Sergideki ürünler çok güzel olucak Mehtap abla.Bende seve seve resimleri paylaşıcağım..Keçelerin bitmiş halleride pek şeker olucak gibi bakalım..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olacaklar.cici bici şeylere bayılırım. ama keçeler için bir kalıp mı kullandınız?.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılırım cici bici şeylere .Sadece kelebek figürleri için kalıp kullandım..Kalp ve çiçekleri elimde çizip kestim sevgili Esra..Çok teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  4. çok şeker gözüküyorlar şimdiden :) kelebekleri elinizle mi kestiniz, ince ince nasıl başardınız öyle, tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOk teşekkür ederim süslü keçeler.Kelebeklerin kalıpları var,kalıplarla kesmek kolay oluyor ama çiçekleri kendim çizip kestim...Sevgiler:)

      Sil
  5. bitmiş hallerini çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmiş halleri çok şeker oldu,bu akşam paylaşıcağım kısmetse:)

      Sil
  6. aayyyy bunlar çok cici çok şeker olmuş.....
    ellerine sağlık canım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. CANIM HAMARATIM HARİKA ELLERİNE SAĞLIK
    :))
    SENİNDE KUTLU OLSUN....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)