Sayfalar

1 Ekim 2012 Pazartesi

Keçe çubuk süsler

Herkese merhabalar blog dostları..Umarım haftanız güzel başlamıştır..Benim için biraz can sıkıcı başladı..Daha doğrusu Cuma gecesinden beri desem daha doğrusu olur..4+4+4  sistemi birçok soru işaretlerı ve tartışmalarla başladı..Herhalde bu sene eğitim alanında birçok şeye şahit olucağız..Bunlardan biride sınıf öğretmenlerine alan değişikliği hakkı verilmiş olması..Her sene alan değişikliği söz konusu ama sınıf öğretmenleri için bu seneye mahsus bir uygulamaymış..Yeni sistemden dolayı birçok sınıf öğretmeni açıkta kalmış,branş öğretmenlerine ihtiyaç varmış,,Devletimizde sağolsun  böyle bir uygulamaya gitmiş..Branş öğretmeni olupta sınıf öğretmeni olarak görev yapanlar için güzel bir uygulama..Asıl mesleklerine dönmüş olacaklar..Yanlız anlayamadığım,yıllarca sınıf öğretmenliği yapmış birinin,bu uygulamayla sosyal bilgisi,fen vs.branş öğretmenliğini seçtikten sonra öğrencilere faydası ne olacak..Bilmediği bir konuda nasıl ders anlatacak..Bizde bu sistemden payımızı aldık..Oğlumun ilkokul 3.sınıf öğretmeni bu uygulamayla bugünden itibaren Fen bilgisi öğretmeni oldu ve 8.sınıfta eğitim gören ve SBS için çok kritik bir zamanda olan kızımın fen öğretmeni oldu..Oğlumun sınıfına nasıl bir öğretmen gelicek,fen bilgisi öğretmeni olan,sınıf öğretmenliğinden mezun öğretmen kızıma nasıl fen dersi eğitimi verecek..Canım çok sıkıldı,moralim bozuldu..Bilmiyorum ne olacak...

Sizinde canınızı sıktım canlarım kusura bakmayın,,Asıl meseleye gelince,birçoğumuzun yaptığı keçeden çubuk süslerden bende denedim..Sonuç çok hoşuma gitti..İçlerini lavanta ve elyaf doldurdum,kızımın odasına vazoya koydum..Misler gibi koksun diye..Bebek şekeri olarak düşünülebilir,doğum günlerinde hediye verilebilir,saksılara süs olarak düşünülebilir,odalarınıza vazolara konulup evinizin güzelleşmesini sağlayabilirsiniz..
Benimde olsun derseniz kardeslernikahsekeri@hotmail.com'dan bana ulaşabilirsiniz...Herkese güzel bir hafta dillerim sevgiler:)




6 yorum:

  1. hepsi çok tatlı ama arının yüz ifadesine bayıldım :) elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. canım bunlar çok cici çok güzel
    cıvıl cıvıl görünüyorlar
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. ama bunlar çok güzel olmuş..
    hepsini al çocuk odasına koy dimi harika görünüyorlar...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  4. çook güzeller! buarada blogumda ödülünüz var:)

    YanıtlaSil
  5. canım benim nekadar kötü bir durum okurken bile benim sinirim bozuldu...
    işler çok kötüleşti inşallah çocuklar fazla etkilenmez ama bu gidişle özel ders ve dersaneler şart oluyor..
    ALLAH yardımcınız olsun...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili süslü keçeler,Zeynep,Şirine,Unique ve Necla çok teşekkür ederim..İnternette olan sorun yüzünden yaklaşık bir haftadır bloguma giriş yapamadım..Yorumlarınıza dönemedim..Kusura bakmayın..Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)