Sayfalar

26 Kasım 2012 Pazartesi

Kız kapı süsü-Tuğdem Ece

Mutlu haftalar herkese...Daha önce Kasım ayı sonunda 3 gün stand açıcağımdan bahsetmiştim..27-28-29 Kasım yarından itibaren (Salı,Çarşamba,Perşembe) günü İzmit Sanat Sokağında standımı açıyorum..Yaklaşık bir aydır standa ürün hazırlıyorum..Akabinde siparişlerimde oldu...İki iş bir araya gelince çok uykusuz kaldığım zamanlar oldu,yoruldum ama sonunda beklenen gün geldi..İzmit'te olupta beni izleyen tüm blog dostlarımı standıma bekliyorum..Stand için hazırladığım ürünleri daha sonra paylaşacağım inşallah ama ondan önce ,3 gün önce ,yaklaşık 10 gün erken dünyaya gelen Tuğdem Ece için yaptıklarımı paylaşıcağım...Kızımız beklenenden erken geldiği için elim ayağıma dolaştı ama,çok şükür annesinin siparişlerini kolayladım..Cumartesi bebek mevlidi var..Ona yetiştireceğim...
Tuğdem Ece için ilk önce kapı süsü yaptım..Pembe pembe çok şeker oldu...Benim çok hoşuma gitti..Annemizlede paylaşınca çok beğendiğini söyledi..Evet Tuğdem Ece için yaptığım ilk sipariş kapı süsü beğenmeniz dileğiyle sevgiler:)

Diğer kapı süslerime bakmak isterseniz Burda , Burda  ve Burda

12 yorum:

  1. ÇOK SEVİYORUM BEN BÖYLE ALLI PULLU ŞEYLERİ :)ELİNE SAĞLIK ÇOK CİCİ OLMUŞ..

    YanıtlaSil
  2. Çok şık bir kapı süsü olmuş.Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  3. Kapı süsü süper olmuş ya süperr bayıldım eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. canım bu pembiş pembiş çok şeker olmuş...
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. kiz çocuklar için çok sirin :)

    YanıtlaSil
  6. kızlara pembe çok yakışıyor değil mi=? :))
    çok ciici olmuş...
    emeğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  7. Merve'cim,Necla'cım,Şirine'm ve sevgili Eda güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Çok şirin olmuş ama ya..
    insanın baktıkça bakası geliyor.
    Emeğine sağlık canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Çok şeker olmuş, insana gerçekten ilham veriyor. Ellerine sağlık :)

    Bu arada işlerinde kolaylık ve başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'cım hoşgeldin..Çok teşekkür ederim..Sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)