Sayfalar

4 Eylül 2013 Çarşamba

Hastane bebek odası süsleme-Zeynep Kavin

Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle herkese merhabalar.Sonbahar kendini bir iki gündür hissettiriyor.Hava serinledi,ara ara yağmur yağıyor.Ne soğuk ne sıcak dışarda güzel bir hava var..Soğuk havayı,kışı sevmeyen ben için çok güzel bir hava...Havalar hep böyle gitse ne güzel olur..Neyse efendim,teyzesinin kuzusu Zeynep Kavin için yaptıklarıma devam ediyorum.Hastane odasını elimden geldiğince,kız kardeşimin de isteğiyle gözü yormayan sade bir şekilde süsledim..İlk hastane odası süsleme deneyimimdi,eksiklerim elbette vardır ama ilk olmasına rağmen pembiş pembiş güzel bir oda oldu.Kızkardeşimin ziyaretine gelen misafirlerden ve hastane personelinden tam not alan hastane odası süslememiz..Beğenmeniz dileğiyle sevgiler:)








Zeynep Kavin için yaptıklarım burda ve burda
Siparişleriniz için kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

20 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, elelrinize sağlık:) Minik meleğe de uzun ve sağlıklı bir ömür dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. ne yalan söyleyeyim bebeğin resmini görmek için önce resimlere bile bakmadım M bebiş yok olmazki şimdi:)))) herşey çok güzel olmuş ellerine sağlık canım minik meleğin resimlerinide bekliyorum Allah analı babalı sağlıkla büyümesini nasip etsin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Öznur'cum,İnşallah resimlerinide paylaşma fırsatım olur..Çok teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  3. Ne güzel olmuş, bence de çok şafatatlı olması yerine böyle sade süslemeler daha güzel :)
    ellerinize sağlık, sağlıkla büyüsün Zeynep Kavin, Allah analı babalı büyütsün :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,amin inşaAllah,mevlam herkesin evladına bizimde evlatlarımıza sağlıklı bir ömür nasip etsin..Sevgiler:)

      Sil
  4. Harika ellerine,emeğine sağlık canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Bebeğinizin yaşı uzun olsun hep sağlıklı ve mutlu olsun inşallah :) odada güzel olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. çok cici olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. çok şeker :) Mimlendiniz http://sendeincel.blogspot.com/2013/09/mimliyorum.html

    YanıtlaSil
  8. sanki periler uçuşmuş ve sihirli değneklerini dokundurmuşlar buraya.ne kadar güzel olmuş.rüya gibi.şimdiki çocuklar çok şanslı çook!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok şanslılar,teşekkürler canım,sevgiler:)

      Sil
  9. Çok güzel bir oda olmuş. Tam cici kızlara layık :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)