Sayfalar

3 Şubat 2014 Pazartesi

Keçe bebek şekeri ,puset magnet- Betül Nisa

Günaydınlar,yeni bir hafta ,yeni umutlar,yeni mutluluklar,bereketler getirir inşAllah:)Hepiniz iyisinizdir umarım..Daha önce burda yapım aşamalarından bir kare paşlaştığım,Betül Nisa bebek için keçeden puset bebek şekeri çalıştım.Böylelikle arşivime yeni bir model daha eklemiş oldum..Betül Nisa'nin annesinin çok beğendiği puset bebek şekerim...
Yeni hafta evinize.ailenize sağlık,mutluluk,huzur ve bereket getirsin..Sevgiler:)



Diğer bebek şekerlerime bakmak isterseniz burda ,keçe bebek şekerlerim burda ,keçe magnetlerim ise burda

Sipariş ve bilgi için bana kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz..

6 yorum:

  1. Bağnu'cum ellerine,emeğine sağlık çok cici olmuşlar,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Öyle şeker olmuşlarki Bağnum bayıldım :) cıvıl cıvıllar, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslı'cım,bende çok beğenerek çalıştım:)

      Sil
  3. Ne güzel olmuş bunlar emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)