Sayfalar

21 Temmuz 2014 Pazartesi

Keçe İsimli Taç Kapı süsü- Osman Efe

Hayırlı bereketli sahurlar olsun herkese..Ramaz-ı Şerifin son haftasına girmiş bulunuyoruz...11 ayın sultanını uğurlamaya hazırlanıyoruz, Mevlam tuttuğumuz oruçları ,yaptığımız ibadetleri kabul eder inşAllah..

Daha önce Burda yapım aşamasından ufak bir kare paylaştığım Osman Efe'nin isimli,taç kapı süsünü bitirdim,dünyaya merhaba diyeceği güne yetiştirdim...



Osman Efe'ye hoşgeldin diyorum,ailesine ve vatanına hayırlı bir evlat olmasını temenni ediyorum..
Diğer kapı süslerime bakmak isterseniz Burda ve Burda  Bana  0538 3691644 nolu telefondan,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden,yada sayfamın üst kısmında yer alan sipariş-İletişim kısmından ualaşabilirsiniz...

Hayırlı,bereketli,sağlıklı ve huzurlu bir hafta olması dileğimle sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)