Sayfalar

30 Kasım 2012 Cuma

Bebek şekeri-Tuğdem Ece

İyi akşamlar dostlar..Nasılsınız,keyifler nasıl?Ben iyiyim çok şükür,keyfim de yerinde ama az yorgunum.. ..Standımı hayırlısıyla açtım,emeklerime değdi çok şükür..1 aydır çalışmamın karşılığını aldım..Darısı başka standlara:)
 Bu sefer dünyaya 10 gün erken gözlerini açan Tuğdem Ece için bebek şekeri yaptım..İlk önce Tuğdem Ece için   Burda    kapı süsü yapmıştım... Beğenmeniz dileğiyle ,Tuğdem Ece'nin bebek şekerleri...Herkese keyifli hafta sonları:)

Diğer bebek şekeri çeşitlerimi görmek isterseniz Burda   kapı süslerim ise Burda

10 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar,standın hayırlı uğurlu olsun,Allah emeklerinin karşılığını kat kat versin canım:)

    YanıtlaSil
  2. cok guzeller bir tane daha dogurasim geliyor senin bu sekerleri ve kapi suslerini gorunce:)

    YanıtlaSil
  3. Banu'cuğum bende yoğun günler geçiriyorum çok uğrayamadım ,son yaptıklarının hepsini inceledim ellerine sağlık çok güzel olmuşlar.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mehtap abla..Benimde bu sıralar yoğun geçiyor..Anlıyorum seni ablacım..Sevgiler:)

      Sil
  4. Çok ama çok güzel olmuş pembiş pembişşş ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel işler yapıyorsun, bebek şekerlerin de hem rengi hem modelleriyle çok güzel olmuşlar yine :) ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)