Sayfalar

2 Aralık 2012 Pazar

Bebek şekeri sepeti-Tuğdem Ece

İyi akşamlar herkese. Hepimizin yaptığı güzel işlerle tanıdığı , Nuraycatasarımlar blogunun sahibesi sevgili Nuray hanım blogunun 500.izleyiciye ulaşması şerefine çekiliş düzenledi.Çekilişte  çok güzel keçeden yılbaşı çorabı ve çok şık bir fincan hediyesi vardı..Bende bu çekilişe katıldım ve kazanan şanslı izleyici ben oldum..Pek sevindim,çok heyecanlandım:)Hediyelerim yola çıktı yarın yada Salı günü elimde olur..Nuray Hanım'a çok teşekkür ediyorum:)
Tuğdem Ece için yaptıklarım devam ediyor..Daha önce Kapı süsü ve Bebek şekeri yapmıştım..Şimdi ise şekerleri dağıtmak için sepet yaptım..Annemiz Pembe beyaz istedi ve beyazın daha ağırlıkta olmasını istedi..Ortaya bu sepet çıktı..Benim çok hoşuma gitti..Pembe beyaz çok yakıştı,çok tamamladı birbirini..Tuğdem Ece için yaptığımız bebek şekeri sepeti,beğenmeniz dileğiyle herkese mutlu,huzurlu,bereketli,sağlıklı bir hafta dilerim:)
Diğer sepetlerimi görmek isterseniz Burda  ve Burda

18 yorum:

  1. Canım ellerine,emeğine sağlık çok cici olmuş. Hadiyenide sağlıklı günlerde kullan sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok şık olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş canım ellerine kollarına sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  5. Zeynep'cim ve Unique canım çok teşekkür ederim..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Bu kadar da olmazki insana zorla nikah yaptıracaksın:))))
    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onun için uğraşıyorum ya zaten:)Çok teşekkür ederim Siyahkuğu'm..Sevgiler:)

      Sil
  7. pembiş pembiş...
    çok güzel olmuş...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şirine'm..Bu sıralar pembiş pembiş kızlara çalışıyorum:)

      Sil
  8. Çok güzel olmuş Banu'cuğum ellerine sağlık,hediyelerinide iyi günlerde kullan.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık.Çok şeker bir sepet yapmışsınız.

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar cici olmuşlar ya renkleri de süslemesi de harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Damla hanım..Bencede çok cici oldular:) Sevgiler...

      Sil
  11. çokk şirinmişş yaaa süper

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)